Łódź pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych Łódź
Jeżeli jesteś właścicielem firmy zajmującej się dowolnym profilem działalności gospodarczej i uważasz, że pozycjonowanie strony internetowej Twojej firmy jest konieczne z całą pewnością możemy Ci pomóc.

Warto jest rozważyć wszelkie płynące z tego korzyści i podjąć decyzję w oparciu o konkretne i rzeczowe argumenty. Dzięki temu istnieje wysokie prawdopodobieństwo zwiększenia przychodów i dalszego rozwoju firmy.
Cechy profesjonalnego pozycjonowania stron internetowych

Pozycjonowanie strony internetowej

wykonane w sposób właściwy i efektywny z całą pewnością przyczynić może się do zwiększenia zysków przedsiębiorstwa decydującego się na realizację takiej właśnie usługi. W czasach niezbyt odległych istniały inne media, w których przedsiębiorcy reklamowali swoje usługi i produkty. W XXI wieku znaczna część tego rodzaju działań o charakterze marketingowym przeniosła się do sieci. Obecnie praktycznie każdy potencjalny nabywca usług, czy produktów w pierwszej kolejności informacji o towarze, czy usłudze, a także na temat przedsiębiorcy poszukuje właśnie w Internecie.

Pozycjonowania stron internetowych

swojego przedsiębiorstwa nie powinniśmy powierzać przypadkowej osobie. Wiąże się to przede wszystkim z faktem, iż na rynku istnieje bardzo duża liczba początkujących firm, które dopiero zdobywają wiedzę i niezbędne w tym zakresie doświadczenie. Z punktu widzenia klienta może to oznaczać niepotrzebną stratę pieniędzy, a efekty uzyskane dzięki tym zabiegom mogą okazać się niewystarczające i znacznie odbiegające od pierwotnych oczekiwań kontrahenta.
Dzięki

pozycjonowaniu strony internetowej

należącej do firmy potencjalni odbiorcy usług oraz nabywcy produktów mają możliwość nas odnaleźć i oczywiście stać się naszym klientem. Oczywiście będzie się to przekładało na zwiększone zyski przedsiębiorstwa dzięki wykorzystaniu tej formy reklamy.
Właściwym

pozycjonowaniem strony internetowej

zwiększymy rozpoznawalność rynkową naszej marki. Również i to będzie pośrednio przekładało się na nasze zwiększone zyski. Oczywiście proces budowania marki nie należy do zadań, które można wykonać w okresie kilku dni i tygodni, lecz wymaga poświęcenia na to znacznie dłuższego okresu czasu. Efekty jednak takich działań z pewnością będą odczuwalne z punktu widzenia finansów przedsiębiorstwa.
O

pozycjonowaniu strony internetowej

firmy powinniśmy mówić, jak o trwającym w sposób ciągły procesie. W zdecydowanej większości przypadków wymagane jest podejmowanie różnego rodzaju działań na bieżąco w celu utrzymania wysokich pozycji. Jeżeli działań takowych nie będziemy podejmować, to istnieje wysokie ryzyko tego, że nasza konkurencja przeskoczy naszą firmę w wynikach wyszukiwania.
Biorąc pod uwagę wszystkie czynniki związane z

pozycjonowaniem stron internetowych

powinniśmy pamiętać o tym, aby przy wyborze usługodawcy kierować się przede wszystkim argumentami, a nie niesprawdzonymi opiniami i plotkami szczególnie pochodzącymi od osób, które na tym się absolutnie nie znają. Jeżeli jesteś mieszkańcem

Łodzi

lub miejscowości zlokalizowanej na terenie województwa łódzkiego, a Twoja strona wymaga działań związanych z jej pozycjonowaniem, to z całą pewnością dzięki naszym profesjonalnym usługom będzie można osiągnąć zamierzony efekt.
Dlaczego my? Powodów jest kilka

Skuteczność

Stronę internetową można pozycjonować na rozmaite sposoby i stosując różnorodne narzędzia. Z punktu widzenia odbiorcy usługi ważna jest przede wszystkim skuteczność działań.

Doświadczenie

Działalnością w zakresie pozycjonowania stron internetowych zajmujemy się praktycznie od momentu, gdy Internet stał się głównym kanałem reklamowym. Na rynku działamy już ponad 12 lat.

Płacisz tylko za efekty

Zaletą korzystania z naszych usług jest to, że nie ponosisz żadnych początkowych kosztów. Dopiero, gdy Twoja strona internetowa uzyska zamierzone pozycje następuje rozpoczęcie rozliczeń.

Jak to robimy?

Ustalamy interesujące Cię słowa kluczowe, przekazujesz nam ewentualny materiał graficzny dotyczący Twojej działalności, rejestrujemy domenę i umieszczamy ją na serwerze (ewentualnie pracujemy na Twojej dotychczasowej domenie)
Tworzymy treści i zajmujemy się pozycjonowaniem Twojej strony
Gdy strona osiąga zamierzone pozycje rozliczamy się za efekty pracy
W naszym modelu działania wszelkie aktywności są ustalane przed rozpoczęciem współpracy. W pierwszej kolejności oczekujemy od kontrahenta podania fraz kluczowych, na które strona ma być pozycjonowana. Po otrzymaniu tych informacji we własnym zakresie wykonujemy działania zmierzające do ustalenia przyszłych stawek za znalezienie się strony na poszczególnych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Kolejny krok stanowi stworzenie nowej treści na stronie internetowej. W tym momencie oczekujemy od naszego kontrahenta, o ile konieczność taka istnieje podjęcia decyzji, czy nasze działania mamy realizować na już funkcjonującej stronie internetowej, czy też wykupić nową domenę i wszelkie działania realizować właśnie na niej. Przygotowanie nowej

strony internetowej

, a mówiąc dokładniej nowych treści wiąże się z tym, że wszystkie działania, dzięki którym strona pojawi się na oczekiwanych pozycjach w wynikach wyszukiwania podejmuje się już w momencie tworzenia kodu strony. W związku z tym nie tracimy czasu na dokonywanie oceny i audytu dotychczas funkcjonującej strony, lecz tworzymy ją od nowa.

Nie pracujemy tutaj na żadnych systemach typu CMS, które umożliwiają właścicielowi strony samodzielną modyfikację zawartości. Wiąże się to z tym, że właściciel firmy na ogół nie ma doświadczenia i wiedzy w zakresie tego, co można zmienić i w jaki sposób, a do czego nie wolno się dotykać, aby nie pogorszyć pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Gdy strona z nowymi treściami znajdzie się już na serwerze, to wymagany jest pewien okres czasu na to, aby jej pozycja w wynikach wyszukiwania wzrosła. Jest to czas około trzech miesięcy, zależny od konkurencji i specyfiki słów kluczowych. Gdy

strony internetowe

znajdą się na oczekiwanych pozycjach rozpoczynamy okresy rozliczeniowe. Szczegółowe informacje w zakresie kosztów znajdują się na naszej stronie.
Dlaczego tak działamy

Sposób funkcjonowania naszej firmy w zakresie pozycjonowania stron internetowych wynika z naszego doświadczenia i doskonałej znajomości tego obszaru. W odróżnieniu od innych firm działających w tej branży nie pobieramy od naszych kontrahentów jakichkolwiek opłat, zanim strona internetowa nie znajdzie się na zamierzonych pozycjach w wynikach wyszukiwania. To my ponosimy wszelkie ryzyko związane z poświęceniem czasu na jej wypozycjonowanie i przygotowanie.

Opłata związana z uplasowaniem strony internetowej na odpowiedniej pozycji w wynikach wyszukiwania jest uzależniona od kilku czynników, a jest to w szczególności popularność danej frazy kluczowej i liczba wyników wyszukiwania. Oczywiście w zakresie wyceny kosztów związanych z pozycjonowaniem danych stron internetowych nasi kontrahenci uzyskują szczegółowe informacje na wstępie naszej współpracy i przed podjęciem jakichkolwiek działań. Swojej skuteczności jesteśmy pewni i dlatego możemy sobie pozwolić na rozliczenie dopiero od momentu, gdy pozycjonowana strona znajdzie się na odpowiednich miejscach w wynikach wyszukiwania.

Łódź

i aglomeracja łódzka stanowią region położony w Polsce centralnej. Dzięki takiej lokalizacji oraz faktowi, że na terenie województwa łódzkiego, a mówiąc dokładniej w okolicach Strykowa krzyżują się autostrady A1 i A2 stanowi dodatkowy bodziec do rozwoju tego obszaru. Na terenie miasta swoje siedziby ma bardzo duża liczba firm działających w rozmaitych branżach. Każda z nich jest oczywiście zainteresowana maksymalizacją zysków, a jest to możliwe jedynie dzięki posiadaniu określonej liczby klientów.

Łódzcy przedsiębiorcy muszą konkurować ze sobą z uwagi na to, że rzeczywistość gospodarcza w XXI wieku nie jest łatwa, lecz wymaga podejmowania systematycznych działań zmierzających do promowania swojej własnej firmy. Jedynie dzięki aktywnemu podejmowaniu różnego rodzaju działań w tym zakresie można liczyć na odniesienie sukcesu. Gdy firma nie dba o rozwój, lecz stawia sobie inne priorytety, to wkrótce może okazać się, że konkurencja ją wyprzedzi i z całą pewnością przełoży się to na obniżenie przychodów, a w skrajnym przypadku może nawet doprowadzić do zamknięcia firmy z uwagi na jej kiepską kondycję finansową.

Na terenie

Łodzi

znajduje się bardzo duża ilość lokalizacji umożliwiających prowadzenie działalności gospodarczej. W zależności od jej charakteru, czy będzie to produkcja, handel, czy też usługi przedsiębiorcy wybierają różne lokalizacje do swoich działań. Na obrzeżach Łodzi oraz w części przemysłowej znajduje się dużo firm zajmujących się działalnością produkcyjną. Z kolei w przypadku działalności handlowej popularne są lokalizację znajdujące się w centrum miasta. Dużo natomiast liczba usługodawców korzysta z tak zwanych biur wirtualnych bez konieczności posiadania i utrzymywania stałego biura. Oczywiście takowe również powstają w centrum Łodzi, a ich standard jest bardzo wysoki.

Pod

Łodzią

, a mówiąc nieco dokładniej w mniejszych miejscowościach zlokalizowanych na terenie aglomeracji łódzkiej również funkcjonuje bardzo duża ilość podmiotów gospodarczych, szczególnie tych, zajmujących się działalnością produkcyjną. Każdy jednak z podmiotów gospodarczych w dzisiejszych czasach stara się zaistnieć w Internecie poprzez promowanie swojej strony internetowej, a także działając na różnego rodzaju blogach oraz w mediach społecznościowych. Wszystkie podejmowane aktywności w tym zakresie powinny być ze sobą spójne i w sposób efektywny promować markę.
Lokalne, regionalne i globalne pozycjonowanie stron internetowych

Rozróżnienie związane z lokalnym, regionalnym i globalnym pozycjonowaniem stron internetowych jest związane z kilkoma czynnikami. Jest to uzależnione przede wszystkim od rodzaju i specyfiki usługi oraz od tego, jak daleko od miejsca swojej siedziby przedsiębiorca jest zdolny świadczyć swoje usługi lub sprzedawać produkty.

Jako pierwsze rozważmy

lokalne pozycjonowanie stron internetowych

. Ponieważ swoją ofertę kierujemy do mieszkańców Łodzi i innych miast na terenie województwa łódzkiego, dlatego właśnie to miasto będzie wykorzystywane w pojawiających się poniżej przykładach. Otóż pozycjonowanie lokalne jest przeznaczone przede wszystkim dla przedsiębiorców świadczących usługi w bezpośrednim sąsiedztwie swojej siedziby. Przykładem tego rodzaju usług mogą być chociażby obiady domowe, usługi fryzjerskie, czy jakiekolwiek inne, których charakter wskazuje na to, że potencjalni klienci znajdują się w niedalekiej odległości od miejsca świadczenia usługi. W związku z tym na stronach internetowych takich przedsiębiorców znajdą się różnego rodzaju wyznaczniki geograficzne sugerujące zarówno wyszukiwarkom, jak i później klientom położenie zakładu. Charakterystyczne frazy wykorzystywane w pozycjonowaniu lokalnym to nazwa usługi plus lokalizacja, czyli przykładowo obiady domowe Łódź Bałuty, czy usługi fryzjerskie Łódź Retkinia. Wyznacznik geograficzne w przypadku większych miast, takich jak chociażby Łódź mogą dotyczyć zarówno dzielnic, jak i osiedli. Jeżeli przykładowo mieszkamy w Łodzi na Bałutach, a mówiąc dokładniej na Teofilowie, to chcąc znaleźć fryzjera najprawdopodobniej w wyszukiwarce umieścimy zapytanie typu fryzjer Łódź Teofilów. Trudno jest oczekiwać, że potencjalny klient chcący skorzystać z lokalnej usługi będzie w wyszukiwarce wpisywał frazy ogólne typu fryzjer, obiady, czy jakiekolwiek inne opisujące jego oczekiwania. Lokalne pozycjonowanie stron internetowych jest uzależnione również od tego, czy dotyczy miasta i jego dzielnic, czy też może jest związane z lokalizacją w postaci małego miasteczka, gdzie nie ma podziału na dzielnice i osiedla. W takim przypadku usługa wraz z wyznacznikiem geograficznym w postaci nazwy miasta będzie miała charakter lokalny.

Kolejnym rodzajem jest

regionalne pozycjonowanie stron internetowych

. W tym przypadku rzeczą charakterystyczną produktu, czy usługi jest to, że może być ona świadczona nie tylko w najbliższym obszarze lokalizacji zakładu, ale również na znacznie większym terenie. Mówiąc tutaj o przykładzie aglomeracji łódzkiej moglibyśmy, jako potencjalny przedsiębiorca kierować swoje usługi nie tylko do najbliższego sąsiedztwa, ale również pozycjonować naszą stronę pod kątem innych miast zlokalizowanych w województwie łódzkim. Ten typ pozycjonowania jest związany najczęściej z usługami i produktami nieco mniej reprezentowanymi i dostarczanymi przez firmy. Jako przykład możemy podać tutaj usługę charakterystyczną dla branży motoryzacyjnej, a mianowicie naprawa głowic samochodowych. Firm świadczących tego rodzaju usługi z całą pewnością na terenie zarówno stolicy województwa, jak i w innych łódzkich miejscowości satelitarnych jest znacznie mniej, niż wspominanych we wcześniejszej części tego tekstu barów z obiadami domowymi, czy fryzjerów. W związku z tym usługodawca tego rodzaju będzie zainteresowany pozycjonowaniem regionalnym, aby pozyskać klientów nie tylko z obszaru najbliższego sąsiedztwa, ale również i z nieco odleglejszych lokalizacji. Z kolei potencjalny klient zamieszkujący niewielką miejscowość na ogół w tego typu specyficznych usługach jest zorientowany na tyle, że z własnego doświadczenia wie, że na obszarze jego najbliższego zamieszkania nikt taki podobnych usług lub produktów nie oferuje. Jeżeli zamieszkujemy niewielka miejscowość, przykładowo Konstantynów Łódzki, to najprawdopodobniej doskonale wiemy, czy tak specyficzna i specjalistyczna firma znajduje się na terenie naszego miasta, czy też nasze zapytanie musimy skierować w stronę większych lokalizacji, czyli w tym przypadku Łodzi.

Trzecim rodzajem będzie

globalne pozycjonowanie stron internetowych

. Podstawowym wyznacznikiem tego typu jest fakt, że świadczona usługa lub oferowany produkt mogą być sprzedawane praktycznie wszędzie bez jakichkolwiek ograniczeń. Jeżeli chcemy kupić karmę dla naszego kota, to pomijając fakt dużej ilości sklepów zoologicznych praktycznie w każdej lokalizacji, możemy również skorzystać ze sklepów internetowych. W takim przypadku w wyszukiwarce wpiszemy najprawdopodobniej frazę karma dla kota i w oparciu o otrzymane wyniki wyszukiwania będziemy wybierali dostawcę tego artykułu. Specyfika akurat tego rodzaju produktu pozwala na to, aby do Łodzi przysłał go nam przykładowo przedsiębiorca zlokalizowany w Szczecinie, o ile tylko cena i oferta będzie dla nas atrakcyjna.

Podsumowując nasze rozważania możemy przyjąć kilka płynących z nich wniosków.

Lokalne pozycjonowanie stron internetowych

dotyczyć będzie usług i produktów poszukiwanych przez potencjalnych klientów w najbliższym sąsiedztwie. Przykładem mogą być tutaj różnego rodzaju usługi gastronomiczne, fryzjerskie, czy inne o podobnej specyfice.

Regionalne pozycjonowanie stron internetowych

dla odmiany będzie skierowane do nieco szerszego kręgu potencjalnych zainteresowanych osób i związane jest z usługami i produktami mniej popularnymi. Natomiast

globalne pozycjonowanie stron internetowych

o ile dotyczyć może również produktów masowych, to oczekujemy, że przedsiębiorca zajmujący się świadczeniem owych usług lub dostarczaniem produktów będzie mógł zapewnić nam ich osiągalność bez względu na naszą lokalizację.

Oczywiście powyższe rozważania mają charakter wniosków i przemyśleń ogólnych. Sposób postępowania tego rodzaju dotyczył będzie określonego, relatywnie wysokiego odsetka populacji. Pamiętając jednak o specyfice znanego ze statystyki rozkładu normalnego zaobserwujemy również jednostki odbiegające od średniej i działające w odmienny sposób. Z punktu jednak efektywności związanej z

pozycjonowaniem stron internetowych

z reguły większa ilość przedsiębiorców kieruje się przedstawionymi powyżej wnioskami, albowiem będzie to oznaczało możliwość zapewnienia relatywnie wysokich przychodów z tego kanału reklamowego.
Reklama kiedyś, a dziś

Sposób, w jaki przedsiębiorcy i właściciele firm docierają do swoich odbiorców usług i produktów na przestrzeni lat i wraz ze zmianami technologii oraz preferencji konsumentów ulega ciągłej ewolucji. Przykładowo w latach 80-tych i 90-tych ubiegłego stulecia, gdy nikt jeszcze nie słyszał o Internecie jedyna forma reklamy polegała na umieszczaniu różnego rodzaju ogłoszeń prasowych w poczytnych dziennikach oraz na korzystaniu z reklamy stacjonarnej w postaci różnego rodzaju konstrukcji ustawianych przy drogach, montowanych na budynkach, czy umieszczanych w pobliżu lokalizacji firmy.

Kolejnym krokiem w ewolucji sposobów reklamowania się przez przedsiębiorców było powstanie wszelkiego rodzaju opracowań zawierających zestawienia firm z danego obszaru. Mieliśmy do czynienia z różnego rodzaju panoramami firm, ich katalogami i innego typu formami reklamy papierowej. Aby klient mógł wtedy znaleźć przedsiębiorcę reprezentującego interesujący go produkt lub poszukiwaną usługę odnajdywał w indeksie branżowym interesujące go przedsiębiorstwa. Oczywiście w takim zestawieniu branżowym przygotowanym przykładowo dla Łodzi i województwa łódzkiego mogliśmy odszukać z reguły po kilkanaście, lub nawet kilkadziesiąt firm realizujących podobne usługi lub sprzedających te same produkty. W dobie reklamy papierowej przedsiębiorca chcąc wyróżnić się na tle konkurencji musiał stosować zabiegi przyciągające uwagę potencjalnego kontrahenta. Było to możliwe dzięki różnym krojom czcionki, ich kolorystyce, czy rozmaitych formach graficznych towarzyszących reklamie.

Etap, na którym obecnie się znajdujemy to możliwość reklamy firmy i jej usług oraz produktów w Internecie. W pewien sposób przypomina to również katalog firm, gdyż chcąc znaleźć przykładowo mechanika samochodowego w Łodzi wyświetlają nam się kolejne strony z wynikami wyszukiwania. O ile jednak przed laty przedsiębiorcy wyróżniali się poprzez wspomnianą wyżej formę reklamy i jej kolorystykę oraz zastosowaną grafikę, o tyle dzisiaj sposobem na zaistnienie w świadomości kontrahentów jest konieczność

pozycjonowania

posiadanej

strony internetowej

. Badania prowadzane na użytkownikach sieci wskazują, że na zainteresowanie ze strony klientów mogą liczyć jedynie te firmy, których stronę internetową można zobaczyć wśród pierwszych dziecięciu wyników wyszukiwania organicznego. Niektórzy klienci wprawdzie zaglądają na kolejne strony wyników wyszukiwania, ale ich liczba jest na tyle mała, że z punktu widzenia możliwości normalnego funkcjonowania przez przedsiębiorstwo ten kanał reklamy i sposób pozyskiwania kontrahentów jest nieefektywny. Rolę różnego rodzaju wyznaczników kolorystycznych i graficznych stosowanych w reklamie papierowej obecnie w dobie Internetu i popularnych wyszukiwarek stanowić może jedynie dobrze i

profesjonalnie wypozycjonowana strona internetowa

. Im znajduje się ona wyżej w wynikach wyszukiwania, tym istnieje większa szansa na to, że pozyskamy kontrahenta.
Cennik pozycjonowania stron internetowych

Wszelkie działania związane z pozycjonowaniem stron internetowych wymagają poświęcenia na te czynności określonego czasu. Ale nie on jest tutaj najważniejszy. Gdy udajesz się do specjalisty w zakresie napraw elektroniki samochodowej może zdarzyć się, że w warsztacie zapłacisz kilkaset złotych za kilka minut pracy fachowca. Dlaczego aż tyle? Bo tam liczy się wiedza. Jeśli potrafisz sam zdiagnozować usterkę i ją usunąć nie zapłacisz nic. Jest tylko jeden problem. Znasz się na tym?

Z pozycjonowaniem stron internetowych jest podobnie. Możesz zrobić to samodzielnie. Jeśli nie potrafisz tego, to pamiętaj, że wiedza kosztuje.
Pozycjonowanie lokalne
od 200 PLN/m-c
Pozycje 1-5
Przykładowe frazy:

Obiady domowe Łódź Teofilów

Solarium Łódź Retkinia

Wymiana oleju w silniku Łódź Bałuty
Pozycjonowanie lokalne
od 100 PLN/m-c
Pozycje 6-10
Przykładowe frazy:

Obiady domowe Łódź Teofilów

Solarium Łódź Retkinia

Wymiana oleju w silniku Łódź Bałuty
Pozycjonowanie regionalne
od 500 PLN/m-c
Pozycje 1-5
Przykładowe frazy:

Naprawa zmywarek Łódź

Planowanie głowic Łódź

Holowanie aut Łódź
Pozycjonowanie regionalne
od 200 PLN/m-c
Pozycje 6-10
Przykładowe frazy:

Naprawa zmywarek Łódź

Planowanie głowic Łódź

Holowanie aut Łódź
Pozycjonowanie globalne
od 1000 PLN/m-c
Pozycje 1-5
Przykładowe frazy:

Regeneracja wałów napędowych

Szlifowanie gniazd zaworów
Pozycjonowanie globalne
od 600 PLN/m-c
Pozycje 6-10
Przykładowe frazy:

Regeneracja wałów napędowych

Szlifowanie gniazd zaworów
W czym jeszcze możemy Ci pomóc

Nasza firma to nie tylko dział zajmujący się pozycjonowaniem stron internetowych, ale również szereg innych usług realizowanych na rzecz przedsiębiorców.
Wycena udziałów
Wykorzystujemy różne metody wyceny przedsiębiorstw zależnie od wymagań Klienta.
Analiza finansowa
Analiza rentowności, płynności, zadłużenia i innych parametrów finansowych.
Ocena inwestycji
Ocena opłacalności i efektywności inwestycji realizowanych przez firmę.
Biznes plany
Sporządzanie biznes planów na różne potrzeby.
Dofinansowania
Wnioski o dofinansowanie unijne.
Kalkulacje finansowe
Różnorodne kalkulacje finansowe dla firm.
© 2011 by - Strony-24.pl